Schneider tokozott motorvédő. /LE1M35M722/

Indította Kálmán Kázmér, 2015. augusztus 27., 18:27:44 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Kálmán Kázmér

Hál Istennek, nem engem terhel a felelősség. Készen kaptam, "na itt van, ezt kell bekötni".  Lesz, ami lesz. Legalább próbálkozom.

Kálmán Kázmér

Megszületett a végleges megoldás. Köszönet, MARTON kollégának, a második, módosított rajza lett a nyerő. Így a bekapcsoló gomb ugyan nem működik, a nyomáskapcsoló veszi át a szerepét. A leállást pedig a ki gombbal, illetve a nyomáskapcsoló vészleállító gombjával lehet. Ez egy műhelyben található, ahol a munkaidő végeztével áramtalanítanak. Végezetül megköszönöm minden kollégának, aki vette a fáradságot és foglalkozott az Én, kis piti problémámmal.      Köszönet mindenkinek.    Kazi.

Ermi

A tokozott belsejében a zöld és a piros gomb között van egy rudazat aminek elmozdításával
mechanikussá válik a nyomógomb. Benyomod a zöldet bent marad megnyomod a pirosat kipattan.
Sorba kötöd a nyomáskapcsolót a tekercsel, ha nincs bent a zöld nem tud újraindulni ha bent van
a nyomáskapcsoló vezérli a kompresszort.

Kálmán Kázmér

Szia Ermi. Köszi megnyitottad az az új lehetőségek tárházát. Ha ezt előbb tudtam volna, nem görcsöltem volna annyit. Néztem én is mi az a komplikált dolog, a fedél belsejében a két gomb között,de nem kapcsoltam, hogy mi az. Annál is inkább, mert a gyári bekötési prospektuson, nem volt semmi ilyenre utalás. Legközelebb arra megyek, megvizsgálom, de ez nem mostanában lesz. (remélem) Szóval , köszönöm szépen,  megint tanultam, valami újat.      Üdv  Kazi.