• KNX arnyekolas 5 1
Jelenleg:  

Szerző Téma: KNX arnyekolas  (Megtekintve 14622 alkalommal)

Nem elérhető VanditTopic starter

  • Aktív tag
  • **
  • Hozzászólások: 30
  • Hírnév erő: 1
  • Vandit nincsen befolyása.
Re:KNX arnyekolas
« Válasz #15 Dátum: 2012. Augusztus 13., 10:31:30 am »
Sziasztok volna meg egy kerdesem az arnyekolassal kapcsolatban lehetseges egy nyomogombal egyszerre ket redonyt mozgatni?? Mindent megcsinaltam ahogy kell van ket csoportom kulon a redonyokre de ha belerakom ebbe a csoportba a nyomogombot amivel szeretnem mukodtetni akkor csak az eggyik megy espedig az amelyikbe elosszor beleraktam. Lehetseges az, hogy ket kulon csoportot nem tud kezelni? Tudom hogy vannak ilyesmi megkotesek csak azt nem tudom hogy milyen esetben. Elore is koszonom a segitseget.

Nem elérhető Zoli

  • Aktív tag
  • **
  • Hozzászólások: 41
  • Hírnév erő: 1
  • Zoli nincsen befolyása.
  • Nem: Férfi
Re:KNX arnyekolas
« Válasz #16 Dátum: 2012. Augusztus 13., 16:22:57 pm »
Úgy van a szabály, hogy szenzort csak egy csoportcímbe lehet rakni, aktort lehet többe.
A megoldás ami neked kell az, hogy csinálsz egy csoportcímet a fel-le mozgatásnak, egyet a megállításnak (vagy lamella mozgatásnak), ebbe belehúzod az aktor két csatornájának (pl. A és B) a kommunikációs objektumát (nyilván külön a fel-le és stop) és a taszter kommunikációs objektumát (itt is fel-le és stop). Ha külön-külön is akarod mozgatni a redõnyöket akkor csinálsz még az aktoroknak külön csoportcímet és belehúzod a másik szenzor kommunikációs objektumát.

Felhasználók, akik megköszönték:


Nem elérhető VanditTopic starter

  • Aktív tag
  • **
  • Hozzászólások: 30
  • Hírnév erő: 1
  • Vandit nincsen befolyása.
Re:KNX arnyekolas
« Válasz #17 Dátum: 2012. Augusztus 13., 20:33:36 pm »
Úgy van a szabály, hogy szenzort csak egy csoportcímbe lehet rakni, aktort lehet többe.
A megoldás ami neked kell az, hogy csinálsz egy csoportcímet a fel-le mozgatásnak, egyet a megállításnak (vagy lamella mozgatásnak), ebbe belehúzod az aktor két csatornájának (pl. A és B) a kommunikációs objektumát (nyilván külön a fel-le és stop) és a taszter kommunikációs objektumát (itt is fel-le és stop). Ha külön-külön is akarod mozgatni a redõnyöket akkor csinálsz még az aktoroknak külön csoportcímet és belehúzod a másik szenzor kommunikációs objektumát.

Koszi most mar vilagos :)

Címkék: knx árnyékolás