Motorindítás...

Indította savair, 2012. július 25., 21:05:32 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

czapi

Idézetet írta: faxelektro Dátum 2013. október 27., 18:45:15 DÉLUTÁN

   Holnap bekötöm ez a rajz szerint
                    Köszi a segitséget.

Üzenet összefûzve: 2013. október 28., 17:54:44 DÉLUTÁN

     Jó estét
    Bekötöttem a rajz szerint a motrot egyik irányba tökéletesen működik
    a másik irányba csak morrog nem indul el olyan mitha az indito tekercs
    nem működne. Azt nem értem, hogy a 14-esröl rá mentem a kondenzátorra
  a kondenzátorrol az inditotekercs egyik végére de a rajzszerint még egy vezeték
   ugyacsak a 14-esröl megy a V1-re Az mit határoz mivel a V2 szerintem a V1
   másik véga amire nincs semmi kötve..A 16-osroll mentem direkt az inditó
    tekercs másik végére
                                           Nem tudom mi lehet a gond.
           

Melyik állásban működik?

A V1 nincs bekötve a motor belsejébe csak egy csavar amihez a példa szerint a kondenzátor szabad vége van rögzítve.
De ezt már megtárgyaltuk. Ha neked csak négy vezetéked van akkor ezt hagyd figyelmen kívül.

faxelektro

   A 2-es állásban működik és négy szál jön ki a motorbol
                  Kössz hogy segitesz

czapi

1-es állásban meg kellene mérni a kapcsoló 4-8 és 12-16 pontja között megvan a 230V.

faxelektro


   Megmértem de nics meg a 4-8 között a 12-16 között van

czapi

Akkor le kell ellenőrizni a kapcsolót 1-es állásban 1-4, 5-8 között rövidzárnak kell lenni

faxelektro


    1-es állásban 1-4 között van 5-8 között nincs áramtalanitva méröműszerel
    mértem

czapi

Akkor itt a probléma.

Idézetet írta: faxelektro Dátum 2013. október 27., 18:13:30 DÉLUTÁN
  Ki kötöttem minden vezetéket áthidalást csak akapcsolo van ahogy az űzletböl
  meg vettem.
                     1-es állásban1-4, 5-8,9-12, 13-16
                   
                     2-es állásban1-2, 5-6, 9-10, 13-14

Tegnap azt írtad hogy 5-8 között van, mi változott?
1-es állásban az 5-ös melyik kapoccsal van rövidzárban?

faxelektro

  Igen hát ott van a gond az 5-8 között mivel terhelés alatt mikor a motrot rákötöm
  akkor nem adát Űressen persze mutatott a méröműszer Rövidre zártam 1-es
  állásban egy darab vezetékkel és tökéletes működik de igy nem hagyhatom
  ugye.. mert akkor 2-es állásban nem fog működni.Azt kérdezem még hogy akkor ki
    kell cseréljem akapcsolot.?
                                              Nagyon szépen köszönöm a segitséget
                                                   

czapi

Idézetet írta: faxelektro Dátum 2013. október 29., 09:26:43 DÉLELŐTT
  Igen hát ott van a gond az 5-8 között mivel terhelés alatt mikor a motrot rákötöm
  akkor nem adát Űressen persze mutatott a méröműszer Rövidre zártam 1-es
  állásban egy darab vezetékkel és tökéletes működik de igy nem hagyhatom
  ugye.. mert akkor 2-es állásban nem fog működni.Azt kérdezem még hogy akkor ki
    kell cseréljem akapcsolot.?
                                              Nagyon szépen köszönöm a segitséget
                                                   
Cseréltesd ki a kapcsolót.

faxelektro

   Jó estét
                Ki cseréltem a kapcsolot és bekötöttem a rajz szerint és tökéletesen
                működik köszönöm a segitséget mindenkinek-
               Az történt a sok vásárlással ,hogy meg maradt nekem egy KKO-20-6006
              kapcsolo és szerencsémre van valaki aki azt mondta ,hogy szereljem
             fel neki van egy ugyan olyan motra 220v-1,8kw. Bekötöttem a Szelei
              kolléga rajza szerint de veri le a biztositékot pedig kivettem a gyári
              hidalást.
                       Jó volna a segitség  amit előre is köszönök.