Motorindítás...

Indította savair, 2012. július 25., 21:05:32 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

czapi

Üdv!

Én négy érintkezőst használnék a leválasztás miatt
Ganz KK0-20-6044

faxelektro


    Jó estét
        Az elárúsitó kűldött a KKO-20-6006-os helyett egy KKO-20-6005-öst de
       szerintem ez sem megfelelö
                 Mit szoltok hozza
                                                        Köszönök minden segitséget
                           

czapi

Idézetet írta: faxelektro Dátum 2013. október 12., 18:11:34 DÉLUTÁN

    Jó estét
        Az elárúsitó kűldött a KKO-20-6006-os helyett egy KKO-20-6005-öst de
       szerintem ez sem megfelelö
                 Mit szoltok hozza
                                                        Köszönök minden segitséget
                           
Üdv!

Szerintem sem jó erre a feladatra a 6005-ös.

A minimum kapcsolás 3 váltó érintkezőt használ(6006), ahogy Szelei Kolléga le is rajzolta.
Fix bekötéshez ez jó, mert tudjuk hogy a nulla van kint állandóan a motoron.

Én azért rajzoltam 4 váltó érintkezős megoldást(6044), hogy teljes legyen a leválasztás.

A két váltó érintkező használata ezeknél csak rosszabb lehet.

Marton

faxelektro!
A Ganz KK 6005-ös kapcsolója csak két pólust kapcsol (vált át). Tehát szerintem sem jó ide. Ha dugvillás csatlakozású a berendezés akkor  úgy korrekt, hogy a nullát is szakítsuk meg. Ezt megoldhatjuk pl. a Ganz KK 6432 típussal mely 4 pólusú átkapcsoló. Vagy a Tracon kínálatában lévő TKM 20/N típussal is http://shop.traconelectric.com/product/TKM-20N.

faxelektro

       Jó estét mindenkinek.
          Még nem oldottam meg ezt motor irányváltást.
     Kaptam egy KKO-20-6008 háromfázisu irányválto kapcsolot.havalaki segitene
       egy rajzal hogy tudnám bekötni 220voltos motorhoz.
     A betápot inkább bekötöm fixen,hogy ne legyen gond a null fázis szakitása.
                                                                             kössz minden segitséget

czapi

Idézetet írta: faxelektro Dátum 2013. október 14., 19:04:37 DÉLUTÁN
       Jó estét mindenkinek.
          Még nem oldottam meg ezt motor irányváltást.
     Kaptam egy KKO-20-6008 háromfázisu irányválto kapcsolot.havalaki segitene
       egy rajzal hogy tudnám bekötni 220voltos motorhoz.
     A betápot inkább bekötöm fixen,hogy ne legyen gond a null fázis szakitása.
                                                                             kössz minden segitséget
Üdv!

A Szelei által rajzolt kapcsolás jó lesz.
Szed ki a 2-6 és 4-8 kapcsok közül a gyári áthidalást.
A 11-12 nem szükséges ennél a kapcsolásnál.

faxelektro


     Jó napot
                   Kaptam végre egy KKO-20-6432-es irányválto kapcsolot
           Segitene valaki egy bekötési rajzzal 220v-os kondenzátoros motorhoz
              Holnap bekellene kössem ha meg volna a rajz.
                                      Köszönöm szépen minden segitséget..

czapi

Idézetet írta: faxelektro Dátum 2013. október 23., 12:54:53 DÉLUTÁN

     Jó napot
                   Kaptam végre egy KKO-20-6432-es irányválto kapcsolot
           Segitene valaki egy bekötési rajzzal 220v-os kondenzátoros motorhoz
              Holnap bekellene kössem ha meg volna a rajz.
                                      Köszönöm szépen minden segitséget..

faxelektro


     Jó napot kivánok mindenkinek
       Be kötöttem a 220v kondenzátoros motrot a meg adott rajz szerint de
        ahogy bekapcsolom azonnal leveri az biztositékot.
        Nem tudom mi lehet a gond a motor jó mert kapcsoló nélkűl mindkétirányba
          működik. A rajzonszerint ugy látom motron öt bekötési pont van
         a motorbol pedig négy szál vezeték, két-munka, két inditó tekercsvég jön.
        Nem jövök rá miért nem működik.
            Felteszek egy képet a motorrol és akapcsoloro
                                          Ha valaki tud segiteni köszönöm szépen..

czapi

Üdv!

A rajz szerint bekötött kapcsoló 2-6 pontja közé kell kötni a munka tekercset és 14-16 pontja közé a segéd tekercset a kondenzátorral sorba kötve.