• Motorindítás... 5 2
Jelenleg:  

Szerző Téma: Motorindítás...  (Megtekintve 20262 alkalommal)

Nem elérhető czapi

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 534
  • Hírnév erő: 7
  • czapi talán lesz valaki.czapi talán lesz valaki.
  • Nem: Férfi
    • ElektroNord Kft. weboldala
Re:Motorindítás...
« Válasz #30 Dátum: 2013. Október 28., 20:07:00 pm »

   Holnap bekötöm ez a rajz szerint
                    Köszi a segitséget.

Üzenet összefûzve: 2013. Október 28., 17:54:44 pm
     Jó estét
    Bekötöttem a rajz szerint a motrot egyik irányba tökéletesen működik
    a másik irányba csak morrog nem indul el olyan mitha az indito tekercs
    nem működne. Azt nem értem, hogy a 14-esröl rá mentem a kondenzátorra
  a kondenzátorrol az inditotekercs egyik végére de a rajzszerint még egy vezeték
   ugyacsak a 14-esröl megy a V1-re Az mit határoz mivel a V2 szerintem a V1
   másik véga amire nincs semmi kötve..A 16-osroll mentem direkt az inditó
    tekercs másik végére
                                           Nem tudom mi lehet a gond.
           

Melyik állásban működik?

A V1 nincs bekötve a motor belsejébe csak egy csavar amihez a példa szerint a kondenzátor szabad vége van rögzítve.
De ezt már megtárgyaltuk. Ha neked csak négy vezetéked van akkor ezt hagyd figyelmen kívül.

Nem elérhető faxelektro

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 447
  • Hírnév erő: 5
  • faxelektro nincsen befolyása.
Re:Motorindítás...
« Válasz #31 Dátum: 2013. Október 28., 20:22:51 pm »
   A 2-es állásban működik és négy szál jön ki a motorbol
                  Kössz hogy segitesz

Nem elérhető czapi

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 534
  • Hírnév erő: 7
  • czapi talán lesz valaki.czapi talán lesz valaki.
  • Nem: Férfi
    • ElektroNord Kft. weboldala
Re:Motorindítás...
« Válasz #32 Dátum: 2013. Október 28., 20:36:10 pm »
1-es állásban meg kellene mérni a kapcsoló 4-8 és 12-16 pontja között megvan a 230V.

Nem elérhető faxelektro

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 447
  • Hírnév erő: 5
  • faxelektro nincsen befolyása.
Re:Motorindítás...
« Válasz #33 Dátum: 2013. Október 28., 21:00:31 pm »

   Megmértem de nics meg a 4-8 között a 12-16 között van

Nem elérhető czapi

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 534
  • Hírnév erő: 7
  • czapi talán lesz valaki.czapi talán lesz valaki.
  • Nem: Férfi
    • ElektroNord Kft. weboldala
Re:Motorindítás...
« Válasz #34 Dátum: 2013. Október 28., 21:06:50 pm »
Akkor le kell ellenőrizni a kapcsolót 1-es állásban 1-4, 5-8 között rövidzárnak kell lenni

Nem elérhető faxelektro

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 447
  • Hírnév erő: 5
  • faxelektro nincsen befolyása.
Re:Motorindítás...
« Válasz #35 Dátum: 2013. Október 28., 21:27:41 pm »

    1-es állásban 1-4 között van 5-8 között nincs áramtalanitva méröműszerel
    mértem

Nem elérhető czapi

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 534
  • Hírnév erő: 7
  • czapi talán lesz valaki.czapi talán lesz valaki.
  • Nem: Férfi
    • ElektroNord Kft. weboldala
Re:Motorindítás...
« Válasz #36 Dátum: 2013. Október 28., 21:34:29 pm »
Akkor itt a probléma.

  Ki kötöttem minden vezetéket áthidalást csak akapcsolo van ahogy az űzletböl
  meg vettem.
                     1-es állásban1-4, 5-8,9-12, 13-16
                   
                     2-es állásban1-2, 5-6, 9-10, 13-14

Tegnap azt írtad hogy 5-8 között van, mi változott?
1-es állásban az 5-ös melyik kapoccsal van rövidzárban?

Nem elérhető faxelektro

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 447
  • Hírnév erő: 5
  • faxelektro nincsen befolyása.
Re:Motorindítás...
« Válasz #37 Dátum: 2013. Október 29., 09:26:43 am »
  Igen hát ott van a gond az 5-8 között mivel terhelés alatt mikor a motrot rákötöm
  akkor nem adát Űressen persze mutatott a méröműszer Rövidre zártam 1-es
  állásban egy darab vezetékkel és tökéletes működik de igy nem hagyhatom
  ugye.. mert akkor 2-es állásban nem fog működni.Azt kérdezem még hogy akkor ki
    kell cseréljem akapcsolot.?
                                              Nagyon szépen köszönöm a segitséget
                                                   

Nem elérhető czapi

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 534
  • Hírnév erő: 7
  • czapi talán lesz valaki.czapi talán lesz valaki.
  • Nem: Férfi
    • ElektroNord Kft. weboldala
Re:Motorindítás...
« Válasz #38 Dátum: 2013. Október 29., 09:44:12 am »
  Igen hát ott van a gond az 5-8 között mivel terhelés alatt mikor a motrot rákötöm
  akkor nem adát Űressen persze mutatott a méröműszer Rövidre zártam 1-es
  állásban egy darab vezetékkel és tökéletes működik de igy nem hagyhatom
  ugye.. mert akkor 2-es állásban nem fog működni.Azt kérdezem még hogy akkor ki
    kell cseréljem akapcsolot.?
                                              Nagyon szépen köszönöm a segitséget
                                                   
Cseréltesd ki a kapcsolót.

Nem elérhető faxelektro

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 447
  • Hírnév erő: 5
  • faxelektro nincsen befolyása.
Re:Motorindítás...
« Válasz #39 Dátum: 2013. November 04., 19:00:03 pm »
   Jó estét
                Ki cseréltem a kapcsolot és bekötöttem a rajz szerint és tökéletesen
                működik köszönöm a segitséget mindenkinek-
               Az történt a sok vásárlással ,hogy meg maradt nekem egy KKO-20-6006
              kapcsolo és szerencsémre van valaki aki azt mondta ,hogy szereljem
             fel neki van egy ugyan olyan motra 220v-1,8kw. Bekötöttem a Szelei
              kolléga rajza szerint de veri le a biztositékot pedig kivettem a gyári
              hidalást.
                       Jó volna a segitség  amit előre is köszönök.

Nem elérhető czapi

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 534
  • Hírnév erő: 7
  • czapi talán lesz valaki.czapi talán lesz valaki.
  • Nem: Férfi
    • ElektroNord Kft. weboldala
Re:Motorindítás...
« Válasz #40 Dátum: 2013. November 04., 19:42:30 pm »
   Jó estét
                Ki cseréltem a kapcsolot és bekötöttem a rajz szerint és tökéletesen
                működik köszönöm a segitséget mindenkinek-
               Az történt a sok vásárlással ,hogy meg maradt nekem egy KKO-20-6006
              kapcsolo és szerencsémre van valaki aki azt mondta ,hogy szereljem
             fel neki van egy ugyan olyan motra 220v-1,8kw. Bekötöttem a Szelei
              kolléga rajza szerint de veri le a biztositékot pedig kivettem a gyári
              hidalást.
                       Jó volna a segitség  amit előre is köszönök.
Üdv!

Mérd meg hogy a kapcsoló "1"-es állásába 1-4, 5-8, 9-12 van rövidre zárva,
"2"-es állásába 1-2, 5-6, 9-10 van rövidre zárva.

Nem elérhető faxelektro

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 447
  • Hírnév erő: 5
  • faxelektro nincsen befolyása.
Re:Motorindítás...
« Válasz #41 Dátum: 2013. November 04., 20:15:07 pm »

     1-es állásba-- 1-4   5-6  9-12
     2-es állásba-- 1-2  5-8   9-10

Nem elérhető czapi

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 534
  • Hírnév erő: 7
  • czapi talán lesz valaki.czapi talán lesz valaki.
  • Nem: Férfi
    • ElektroNord Kft. weboldala
Re:Motorindítás...
« Válasz #42 Dátum: 2013. November 04., 20:19:12 pm »
A rajzon  cseréld fel a 6-8 kapcsot

Felhasználók, akik megköszönték:


Nem elérhető Szelei

  • Villanyász
  • ****
  • Tudásbázis bõvítõje :)
  • Hozzászólások: 591
  • Hírnév erő: 8
  • Szelei talán lesz valaki.Szelei talán lesz valaki.
  • Nem: Férfi
  • Villanyszerelõ
    • Skype - szelei.istvan1
Re:Motorindítás...
« Válasz #43 Dátum: 2013. November 04., 20:33:01 pm »
   Jó estét
                Ki cseréltem a kapcsolot és bekötöttem a rajz szerint és tökéletesen
                működik köszönöm a segitséget mindenkinek-
               Az történt a sok vásárlással ,hogy meg maradt nekem egy KKO-20-6006
              kapcsolo és szerencsémre van valaki aki azt mondta ,hogy szereljem
             fel neki van egy ugyan olyan motra 220v-1,8kw. Bekötöttem a Szelei
              kolléga rajza szerint de veri le a biztositékot pedig kivettem a gyári
              hidalást.
                       Jó volna a segitség  amit előre is köszönök.


Sajnálom, hogy elsőre nem működött de a gyártó sajnos szokta variálni a rövid-zárok és a működtető bütykök kombinációit.
És ezt rajzzal nem dokumentálja. :'(

Czapi köszönöm a segítségedet. :)

Nem elérhető faxelektro

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 447
  • Hírnév erő: 5
  • faxelektro nincsen befolyása.
Re:Motorindítás...
« Válasz #44 Dátum: 2013. November 04., 20:39:54 pm »
 
  A Szelei rajzon a betáp oldalon lévö áthidalások 1-3-9-11 és 5-7 nem kelnek ?
 Ha felcserélem a 6-8 kapcsot nem ugyanannyi mint a Szelei féle rajz elmenö oldala ?