• Villanymotorok alapismeretek 4 3
Jelenleg:  

Szerző Téma: Villanymotorok alapismeretek  (Megtekintve 54525 alkalommal)

Nem elérhető Sztrogoff

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 230
  • Hírnév erő: 3
  • Sztrogoff nincsen befolyása.
Re:Villanymotorok alapismeretek
« Válasz #225 Dátum: 2017. Augusztus 17., 15:43:51 pm »
Az a gyanúm, ennek a 8 ampernek nem sok köze van az adattábla szerint 3 vagy 6 amperhez - ha az ampermérőt a bemenő vezetékre raktad, nem pedig tekercsre.

Nem elérhető faxelektro

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 445
  • Hírnév erő: 5
  • faxelektro nincsen befolyása.
Re:Villanymotorok alapismeretek
« Válasz #226 Dátum: 2017. Augusztus 17., 17:55:10 pm »
A motorba bemenő vezetéken mértem

Nem elérhető Simon Endre

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 542
  • Hírnév erő: 6
  • Simon Endre talán lesz valaki.Simon Endre talán lesz valaki.
Re:Villanymotorok alapismeretek
« Válasz #227 Dátum: 2017. Augusztus 18., 00:21:23 am »
Vagyis a tekercsre, mivel minden kivezetése t e k e r cs vég.
Az aszinkron motor viszonylag inteligens jószág, ha kevés a tápfeszültség a mehanikai terheléshez akkor áramnövekedéssel kompelzá(na) ami miatt nő a vattos veszteség és a túterhelt tekercshuzal  termikus öngyilkoságába belehal.

Nem elérhető Sztrogoff

  • Villanyász
  • ****
  • Hozzászólások: 230
  • Hírnév erő: 3
  • Sztrogoff nincsen befolyása.
Re:Villanymotorok alapismeretek
« Válasz #228 Dátum: 2017. Augusztus 18., 08:41:56 am »
A kapocstáblára kihozott vezeték egy tekercshez vezet.
A motorba (kívülről) bemenő vezetékek egyike meg többhöz.
Bár kissé felületes voltam, mert a 230 másik vezetéke viszont egyhez. Feripapa1 linkjén a V kapocs. Szóval az egyik gombolyagon átmegy a teljes 8 A, az meg ugye nem jó. 6-hoz képest a nyolc elég sok. Ha ez egy csillag.