Fí relé után fí relé?

Indította Tanker, 2017. január 14., 19:14:35 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Tanker

Nem hagyott nyugodni a dolog és összekötöttem pár áramkör N és PE vezetőjét! Minden esetben leoldott az ETI. Szóval még mindig azon lógok hogy ha most leold normálisan a két vezető összeérintésére, akkor a hiba keletkezésekor miért nem..!?! De ez valószínüleg rejtély marad! Egyébként a legelején egy minimális égett műanyag szaga volt az ETInek. test gombra sem reagált. Ugye azóta eltelt pár hét, addig a szobában pihent az asztalon. Nem nagyon szeretem ha valami magától megjavul mert akkor nem tudom mi volt a baja, bár itt felvetődik hogy lehet hogy nem is volt baja! :D Már lassan magam sem tudom! Mindenesetre nem szeretem amikor ok nélkül bele trógerkodnak a munkámba!
Köszi mindent!!!

Zsolt718

Talán nem ide való, csak megfogott a "fázisérzékeny gázkazán".
Több olasz típus ilyen és én nem átalltam lekövetni, miért is van ez? Teljes meglepetésemre a kombinált gázszelep gyártástechnológiája olyan, hogy a (230V-os) tekercs kezdetét - a csévetesten belüli - fémlemezre ponthegesztik, mely lemez beszereléskor a fémházzal kontaktál, ez azt jelenti, hogy a védőérintkezőről működik.
Fordítottan bedugott villásdugónál nem kap fázist. Ilyenkor mit tesz az ÁVK?

Simon Endre

Ha tényleg  jelentős áram folyik a "fogyasztón" és az érintésvédelmen keresztül az a magyar előírások buktája és az engedélyezése szabálysértő. Az adott mértékű áram amit a közmegegyezés és a műszaki megoldások kikényszerítenek kb.3 mA. Ha erről mágnestekercs működni tud (?) 230 V-nál 710 mW talán még elképzelhető. A lánionizátoros detektorok 5-200 miroamperrel működnek, igaz az AC-ből DC lessz mert a láng egyenirányít. A mágnestekercs "testelése" kifelyezetten gépjármű szisztéma én még ilyenről nem hallottam erőáramú rendszerben.